20 Mart 2011 Pazar

Not Düşme Açısından..!!

Bazen aklıma süper fikirler gelir.. Unuturum sonra..
Süper olmasa bile.. üzerinde kafa yorulasacı fikirler..
Takıldı işte aklıma..
İYİ-KÖYÜ kavramı..
Buda "iyiler".. "kötüler" kavramı..
yanı iki saf.... hangi tarafta olmalı.. ehh yani... refleksel bir tepki ile.. ne dıyoruz.. "mümkünse elbette iyilerin tarafı"..
Acaba!!!
Sonra düşündüm bunu... Bununda bir muhasebesi var.. yapar isek!!.. sanırım yaptım.. Bıraz dağınık..
Bu yazıyı da bu konuyu unutmamak ıcın not ediyorum..
Bu arada.. "kötülerin" tarafını bence hiç de küçümsemeyiniz diyorum..
Niye der iseniz!!!
Hmm... neyi demek ıstedıgınden zıyade.. neyı nasıl açıklayabildiğin üzerine olan bir sorun dolayısı ile diyorum....
Ama karar verdim..
Aklıma ansıızın gelen /felsefi derinliği olan düşünceleri sonrasında tukaka ..sittir et boşversin" kolaycılığına kaçmamaya karar verdim diyorum.. diyorum da bakalım onumuzdekı 24-48 saat içinde lafımın grısını getırecekmiyim:))).. Getırıcem sanırım.. onun ıcındır ya.. bu yazıyı buraya not edıyorum.....
Soğudum facebooktan....buraya yuklenmelı... milleti sittir et.. bazen ıyı gelıyor bana kendı yazıdıgımı kendım okumam

1 yorum:

Unknown dedi ki...

nottur
- iyilerin dünyasında "kötü olan" olmanın avantajı yada dez avantajı
- kötülerin dunyasında "olağan kötülerden birisi olmanın" durumu
-kötülerim dünyasında "iyi olmanın" dez avantajı yada avantajı ada artısı eksısı zorlukları
- "iyilerin dünyasında" .. sen de "iyi olur isen" durumu
- "iyilerin dunyasında "iyi olma çizelgesi..
- "kötü olma" kavramı.. acaba "iyi olma çizelgesi bir sonuc mudur..
- butun bunların ortak bır muhasebesı
- he ne dusunuyor ısen.. sonucların gundelık yaşam üzerine uyarlanması
- bu uyarlamanın hem kültürel hem de sosyal durum uzerınde şekillendırme etkılerı uzerıne kafa yorma...
- tum bunların sonucunda... her ne cıkardı ısek dusaundu ısek.. bunun insancıllığın "olağan gelen" surecı mı .. yokssa zaten mevcut olan "olağan gelişim" de etkileyen -tetik unusrlar - olduğu zureınde kafa yorma....
.. artısı.. tum bu her ne bok dusunuyor ısen.. mumkunse mızahı yakşamla gosterebıelcegın enteresan ornek yada uygulamalar.....
hadı bakalım not ettik..:)))