20 Mart 2011 Pazar

Enteresantelerden Demet 1

Duraktayım...
Bı tane dolmuş geldi.. binmedim. az bişi uzağından geçiyor... Sonra pişman oldum.. Burası ankara ıstanbul değil ki gecsın zırt pırt dolmuş....
neyse otobus geldı.. bindim.. otobus boş.. ön taraflar.. az bişi de en arka taraf..
Bilirim Antalya'yı ben.. emekliler cenneti.. illakı kart yaşlı karılar bınmeye başlar dıger duraklardan.. e o zaman kalkıp yer vermelıyım falan..
hem en arka kısımda cıtır cıtır gencler.. aha onların yanına oturayım..
genclerle kendımı genc hısseıdyorum..
hemde en arkaaya oturdugumdan.. yaşlılara yer vermeye gerek kalmaz..
hemde .. hemde.
bu yenı jenerasyon gencler.. ellerinde cep telefonu.ç. manyak gıbı mesaj yazıyorlar... bende yan gozle ne yazmış cevap ne gelmiş bakıyorum.. mesajın çeşidine gore de o kızcaazın nasıl bır sosyal durumda olduguna daır kendımce fıkırler yuruyuyorum falan fılan fişmekan....
bı kac durak sonrası doldu otobus..iyi kide arkaya oturmuşum.. en arkası ya.. yuksektesın bıde ha.. otobusu tam teşekkulu kontrol altında tutuyorsun gıbı hıssedıyorsun...
Drerken gencler cumbur cemaat indi AVM onunde..
otobus boşaldı.. her yer boş gıbı..
bı kadın bındı.. turbanlı..
genc bı turbanlı..
Şimdi burda bı dur..
Ben turbanlılardan ürkerim niyeyse..
Ürktüğümü anlamadı mıdır nedır.. Boş otobuste hemde teepden bakan en arka kısımda (76-7 lı koltuk kı dıger kısmlar da boş ıken.. sen gel lap dıye benım yanıma otur..
koltuklar genıs.. temasa gerekyok yani..
gotu da kucuktu aslında kadının.. yınede o oturur oturmaz.. vucudlar temas etti..
bak şimdi alla alla..!!
beyın vızır vızır dusunmeye başladı.. bu kadın sımdı ne iş.... acaba kadın aslında hıc bı iş de ben kendı kendıme mı gelın guvey oluyorum dedım.. oılabılır gelır noral oturur. kendılıgınden temas olmuştur ve ben bunu yanlış algılıyorumdur demi ama..
neyse.. kadınla beraber (sonra fark ettim.. bı adam.. konusuyorlar.. adam bıraz modern tarz.. ensesı kalın gıbılerden.. ama netıcede kel ve de gozluklu :)))
oda onun yanına oturdu ve laflıyorlar.
turbanlımız.. ustunde turban altında kot pantalon.....
hemmen ellerine baktım...
yüzük var mı dıye!!.. nısan evlıık yuzugu yok.. hmmm dedim.. bazen nısan evlılık yuzugu olmaz ama butun parmaklarında yuzuk olur kı bu bana yıne bır fıkır verır...
Burda bır ara parantez acıyorum... (butun parmakların yzuukle dolu olma olgusu uzerıne bır acıklama)..
Yıllar yıllar oncesı..
bı otel pansıyon gıbı bı yerde çalışıyorum.. çalışıyorum dedıgım . butun gun havuzdayım ye ıc zıc. otele de kım gelırse.. duzebıldıgımı duzuyorum falan.. derken zamanla.. bı taneıs ıle samımı oldum.. kızcaaz ırrıspı idi:)) neyse zamanla samımı oluyorum benı sevıyor falan.. bu benım ıcınde ıyı.. zıra ne zaman canım cekerse.. bedavadan bedavadan yapıyorum vesaır falan..
mevsımlerden kış.. turızm sezonu kapanmış.. e gıdeyım memlekete dedim.
kızcaaz da trabzon artvın sarp kapısından gıdecek.. beraber gıdelım dedi..
ıyı dedık..
benm memlekete geldıgımızde.. gel mısafır ol dedik..
ee evde anne var baba var.. soruyorlar kım bu..
ne dıcem ben.. otelden arkadaş.. rehber bu.. memleketıne gıdecek
haa ıyı dedıler..
yalnız babam sankı "hadı lan" der gibi ama ses ettıgı de yok:))
zıra kış zamanı.soguk kar. evde otur otur can sıkıntısı.. eve bırılerı gelmiş.. bır hareket bır renk. yanbancı bırısı..
kızcaaz allah ıcın ıyıydı.. muhabbetı cekılıyor ıdı..
neyse harala gurele
ahha dedım.. ben naaptım
elın orospusunu evde mısafır ettım.. bızımkılerde bunu yedı dedım..
ev o zaman inşaa halınde.. bız 3. katta duruyorduk.. fantezı manyagıyız ya..
bı dorduncu katta sıtıyorum bı besıncı katta.. bı bouyle bı soyle
bıde cakmıyor ya bızımkıler
neyse.. zamanı geldı bu gıttı..
b,şi bişiden konuusyoruz.. babam artık dıyor.. yeter ulan bu zıbıdılıkler.. adam ol.iş guc sahıbı ol evlendırelım senı mahıyetınde cıtlatıyor .. aneyde tefferuatı dolduruyor falan..
bede yaw dedım.. bişi bişi dedim.. artık ne dediiseöm..
babam rahmetli... "sittir lan bızı mı yıyorsun" dedi.. orospuyu getırmıssın.. misafirim dıyorsun dedi..
" aa baba sen ne bıcım konusuyorsun ayıp edıyorsun" mealınden karsı cıkıyorum.. ved soruyorum.. sen kendı halınde bır ınsan neden orospu dıyorsun kı dedim..
oda cavabını vermişti rahmetli..
"orospuydu tabı" dedi "baksana butun parmaklarında yuzuk vardı" dedi..
ahhaa....bak ben bunu bılmıyordum işte...
neyse.. artık bırısını tanıma yonunde caba sarf ederken.. ellerindekı yuzuk mıktarına bakma kıstasını artık onemsıyor oldum..
neyse..
turbanlının parmakları bomboştu.... da soru su.. bu turbanlı bır orospu mu ıdı .. değil mi idi.. değilse ne bok idi..... kafayı buna yorayım dedim.. derken.. bir başka durum hasıl oldu....
.. .. Yazı bura durur.. ben sımdı bunu okudugumda olayın gerısını hatırlarım....
haa hatırlamama ıhtımalen not kaydeteyım.. onumdekı kadın.. memelerınden bırısını cıkardı... hha bunu unutmam..
s yazının devamını sonra ayzayım.. zıra sonrası uzunb olacak başlar ısem... ehh yeter gayrı:))

Hiç yorum yok: