10 Mart 2011 Perşembe

BAZI ŞEYLER İLLET GİBİ YAPIŞIR

Pffff.. Sabahtan Antalya'ya gidicem yine. Gitmek zorundayım.. Aslında kaç gün öncesinden gitmeliydim gerçi.. İnat etmiştim. paso uykuya vermiştim kendimi...

Anne aradı.. enişte aradı..
Rahatsızlanmış enişte.. Gitmesi lazımmış İstanbul'a.. "ben boşverdim büfeyi al naparsan yap" diyor..!!!
Buyur burdan yak...
Ne illet mekanmış bu be ya....
Geçen sene.. anneme sanki vahiy inmişcesine. bir inat bir inat.. alıcam burayı dedi..
yaw sen ne anlarsın bu işlerden. bu yaştan sonra...bırak bir işletmeyi... işletme ile alakalı olabileceği nokta.. bir işletmeye gitmesi ve alışveriş yapmasıdır.. ki onu bile beceremez..
Bulaştırdı eline yüzüne.. ailecek yalvar yakar.. bi bakmışım ki ben büfedeyim..
harala gürele koca bi yaz geçti... "bakın ciddi söylüyorum" dedim on yüz bin kere..
"eylül dedin miş ben yokum"..
öyle de yaptım netekim...
Sonrası.. eleman koy..şu oldu bu oldu.. iş yürümedi.. zarar ettikçe etti.. zarar ettikçe etti...
en sonunda
bi antalyaya geldiğimde.. sinirlendim.. "mına kodumun büfesi" dedim. vurdum kilidi.. astım camekana yazıyı " devren kiralık büfe cafe bok püsür"...
Bi süre sonra.. arayan arayana.. talep edenler şunlar bunlar... baktım çok arayan var.. yükselttim fiyatı.. Fiyatı yükselttim.. talepler azaldı.. ahha dedim. yine başıma kalıcak... şak sudan ucuza indirdim fiyatı...
bu sırada pat .. anneane öldü anne ameliyat falan derken...büfeyi unuttum bile ben...
Derken..Ablamlar enişte.. biz antalyaya yerleşiceez dediler.. ee iyi güzel..şunu yaparız bunu yaparız.. yok dediler.... büfenin borcu harcı ne varsa hepsini ödeyelim..
"abla yapamazsını".. "enişte iyi düşün.." demeler yetmedi... ne dediysem.. tersini yaptılar..."bana güvenmeyin ha" demiştim.... Belki haftada ya bir ya ıkı kere gidiyorum.. gittiğimdede paso yiyor içiyorum.. buyrun ücreti de diyorum...

Harala gürele...
Enişte vazgeçmiş.. Ablamla dönmüşler İstanbula.
Adamcaaz o kadar da para verdi.. borçları ödedi...
İyide bana mı sordun. ben size demedim mi!!!!
Bugun gidiyorum.. vede camekana yazıyorum "devren kiralık".. valla da durmam billa da durmam..
Vay a.q ben istemedikçe yapışıyor ya....

Buna benzer bir örnek...

Bi araba almıştım..
Araba sürmesini de bilmem, arabadan da hazzetmem...
Bi müşteri otelde.. kumarda borçlandı bana.. oda parası da vardı.. arabayı vereyim sana " dedi... ben napayım arabayı dedim.... çalışanlar "abi lazım olur sağa sola alışverişe gitmeye" dedi... e adam borcunu da veremeyecek belli yani.. üstüne de verdik üç beş kuruş aldık.
eski bir araba ya...
anlamam ya araba işlerinden..
arkadaş o zaman benim otelle ilgileniyor.. "beni uğraştırma.. evrak mevrak.. arabayı üstüne al.. ruhsat işini hallet" dedim.. o da önce gitti "temiz kağıdına" baktı.. üç beş borcu var.. ödedik.. vereceğimiz paradan da düştük..
ben gittim sonra hollandaya.
neyse..
gereksiz ayrıntılar bunlar..
bu araba da yapışmıştı yakama bilader..
arabaya bi kac ay sonra el koydular... hacizliymiş....
sittir et boşver.. cokda bi para değil ödeyelim gitin dedim.. ödedik..
araba yine yakalandı.. bir başka haciz daha...alla alla!!!! bu nası iş...
ödemem dedim...boş ver gitsin araba..
aradan bi yarım yıl geçti bi telefon.. araba bilmem nerde yakalanmış bilmem ne otoparkında imiş. araba da bızım uzerımıze olduğu içimn.. birisi rica ediyor..
Ricanı sikeyim... İşim olmaz dedim.. Bu sefer benim yanımdaki bir arkadaş diretti ben ödeyeyim.. benim araba işim olana kadar binerim işte dedi.. iyi olur dedik..
Gitti ödedi aldı otoparktan...
otoparktan araba çalındı..!! ohh be kurtuldum dedim..
aradan bır yıl geçti.. yine birisi arıyor.. araba bilmem ne otoparkında yakalandı.. abi sen bize imza ver biz çıkaralım arabayı..
harala gürele... şu ıdı bu idi... birisi istedi.. öderim abi dedi.. aldı arabayı.. ödeyemedi.. kactı gitti.. arabada onunla beraber....
aradan 1 yıl daha geçti yine birisi arıyor.. abi araba izmir bilmem ne ilçesinde.. sen bize imza ver..
yanisi.. gözden çıkardığımaraba tam 4 yıl boyunca 4 kere önüme cıktı her seferınde de bı kac mılyarımızı yedi...
ki arabayı satsan para etmez...
biz kaçıyoruz.. mübarek... araba gelip bizi buluyor....

Du bakalım.. yaz başlamadan şu mekanı bi çıkaralım elden..
Ay a.q yine tırı vırı işler bizi buluyor ya.. pff

Hiç yorum yok: