20 Mart 2011 Pazar

Yine Bir Absürplük Dumlar Şelalesinden Bir Demet

Kafa iyi olmadan yazayım en iyisi...
Dün erkenden kaapttım mekanı.. Eve gideyim annemle çene çalayım dedim..
Hemde saç sakal müşteriyi ürkütür derecesinde idi.. Tımar ederım dedım kendimi..
Bide 19 mart.. ayın dünyaya en yakın olduğu zaman şeyinin şeyi.. i balkondan bakar bakar.. bakarken de içer içer dururum dedim.. (ne baktım ne içtim neyse işte)
Ben uykuya daldım..
rüyalara daldım...
abidik gubidik rüyalar görürsem.. kanıksamam bile....
Böyle film senaryosu gibi.. resmen fılm seyrecer gibi rüya görürsem hele ki hiç kanıksamam...
Hele hele ki.. rüyamda aksakkalı dede yada ona benzer bişiler görürsem.. bi de bunlar bööle numara falan verirse.. anında tepkimi.. rüyayı görürken gösteririm.. ( la bi siktirin gidin.. kafa mı buluyosunuz amna koyiim:))
..
Neyse bı ruya gördüm..
Rüyamda boşandığım eşimi gördüm...
Limdi boşandığımdan beri 4 yıl içinde bubelki ikincisidir ki.. birincisi neydi unuttum bile..
De bu son gördüğüm.. şaşaırttı lan beni....
Rüyanın ana teması şudur..
artık nolduysa noldu.. güya ben karıya hesap soruyorum..
Güya ben bişi bişi oluyor.. guya sonrasında öğrenıyorum.. kim sağlıyor bu bılmedıgım seyı öğrenmemi.. güya bir alman kadın.. bu guya alman olan kadın da benım ex hatunun tıpınde.. guya soylemek ıstemıyor da guya ben agzından alıyorum..
nedır agzından aldıgım..
meğer benım ex hatun... benı boynuzlamışmış..
kım ıle boynuzlamış..
USAMA BİN LADIN ile..
bak sen şu işe.. alla alla..
ruya bu işte..
benım ex hatun o an gozumun onune gelıyor.
bende guya dıyorum..
"vay bee vay bee... elın arabını nerden buldun.. lem o kadar düştün mü diyorum".. guya onun o kadar düşmesi... bı sekılde benıom de onunla muhatap oldugumdan guya kendı sevıyemınde düşmüş olmasının farkına varmam sonucu olşuşan bı kızgınlıkla dıyorum...
yanı şimdi bu 4 yıl sonrası bu karı nıye ruyama gırdı..
bıde usame bın ladın ne nedir ki şimdi!!!
..
sabah erken kalktım... (erkej yattım ya).. siktir et dedim.. uyuyaım da belkı bu ruyanın devamı gelır.. (merak ıcımı kemırıyor anasını satayım)
nıhayetınde uyudum.. nıhayetınde euyanın devamını gordum.....
burda cocuklarla falan gorunuyorum.. sevıyorum onları falan.. sonra yıne soruyorum... yahu nıye usame bın ladın.. hem sen nerden buldun kı onu.. dıyorum soruyorum..
o da yuzume suclu kopek gıbı bakıyor.. ben zorlayınca ağlamaya başlıyor.. bende ne kızgınlık ne ofke.. sadece ve sadece şaşkınlık..
derken.. bizim doktor ötmeye başladı ( kuş var evde..adı doktor.. doktorun yadıgarı ya)...
uyandım.. önce kıcıma baktım.. lem kıcım açıkta mı kalmış diye....
kalmış evet ama cok soguk da yok hani....
havada kapalı yağmurlu..
uyudum taa öğleden sonrasına kadar..
dükkan acık mı..yooo.. siteyim dukkanını mukkanını
öğleden sonra 2-3 gıbı gideyım dedim..
hadı ruyamız absurb idi..
ya otobuste gıder ıken kı durum nıye absurp ıdı....
onu da annatayım :))

Hiç yorum yok: