10 Mart 2011 Perşembe

Bu Rüyayı Unutmamalı

Uyuyamadım.. sabah 9-10 gibiyattım.. öğlen 12 gibi.. arkadaş ansızın ağzıma "tantuniyi" dayadı.. ymek için kalktım.. Canım sıkıldı tekrar yattım.
iyi kide yatmışım..
Güzel bir rüya gördüm...
Çocuklarımlayım..Oynuyoruz falan.. Rüyanın iyi olan yanı.. rüyanın uzun sürmesiydi..
ara uyanıyorum.."amman" diyorum "sakın bu rüyayı unutmayayım".. dalıyorum uykuya tekrar.. daldıkça da rüyanın gerisi geliyor yani paso çocuklarımla oynuyorum..
Çok uyudum. evdekiler homurdanıyor.. zırt pırt arayan var. kulağıma dayadılar.. konuşmak zorunda kaldım.. uyandım artık..
..yokluyorum kendimi.. evet ya.. rüyamı hala hatırlıyorum.. çocuklarla oynuyordum.. detayları ile hatırlıyorum hemde...
yine de diyorum kendi kendime.. kalk erinme. iki dakikada bi yere not et.. unutucaksın yoksa rüyayı...
Üzerinden çok saatler geçti... unuttum detayları.. tek bildiğim.. güzel bir rüyaydı. çocuklarımla oynuyordum sarılıyordum falan.. detayları unutsamda.. rüyanın tadı hala damaklarım da...
ehh bari bunu not edeyim :)))

Hiç yorum yok: