1 Temmuz 2010 Perşembe

Sanal Alemdeki Arkadaşlık Siteleri Üzerine -1

Tabiki tarzım değil.. Herkesin dediği gibi:)))

Arkadaşlık siteleri....
Kimisi "ya düşserse" diye takılır.. Kimisi.. merakını gidermek için takılır.. Kimisi de "umudum yok ama ya olursa" ümidini beslemek için takılır... Kimisi ciddi ciddi aranır.. Kimisi resmen koca arar..
Velhasıl.. ne dersek dıyelım.. arıyor insanlar birbirlerini:))
Şööle bi baktım.. Kişiler sanal mı.. Site sahiplerinin uydurması mı..
Bazı siteler.. evet.. senin hatun dıye ağzının suyu aktığı.. ya bir "bot"tur.. ya da aslında erkektir.. yada üç beş "rus"un 30-50 farklı halidir..
Amaç.. seni yolmaktır.
Yalnız.. siberalem.. bu kategorılerın dışında.. Gerçek insanlar var karşında.. en azından çoğunluğu..
Hatta diyebiliriz ki.. Bir türkiye profılını de çıkarıyor.. Toplumsal yapımız.. Toplumun beklentileri.. aç olduğu noktalar vesaıre..

Erkek profillerine bakmadım.. Kadın profillerinde ise.. resmen uzman oldum..
alayının sözleşmişcesine paylaştıkları bazı "klişeler" var..
Mesela...
"dürüst olsun canımı yesin"
mesela "ne olursa olsun yalan söylemesin"
illada seviye isterim
illada kalite isterim..
isterim de ısterım.. hep isterim...
yanısı. arkadaşlık sıtelerının yapısı şöyle..
kadınlar taleplerını belirtir.. erkeklerde ya kendılerını ıfade etmeye çalışır ya da kandırmaya..
Oldu mu bu şimdi ya!!!
Hadi erkekleri geçelim.. Bekçilerimiz emnıyet müdürüyüm der.. amelelerımız mimarım der..başkasının arabası ıle poz verıp benım der.. evlıdır bekarım der..
Yanisi.. Erkekler puşt kadınlar da daha "dürüst" gibi duruyor..
Öyle mi acaba:))))
Kimisi hiç bir şekilde kendısını göstermeyen "yanıltıcı resimler" mi dersin.. olmadı. taa 10-15 yıl oncekı hallerını gosteren resımler mı dersın..
Kadının boyu 1.55 bı de balıketlıyım dıyor.. ama sıralıyor.. karıyer sahıbı.. maddı sorunu olmayan.. kalıtelı sevıyelı durust yalan soylemeyen gezen tozan falan fılan.. taleplerınde gram ayar yok:))

Birisi diyor.. sadece arkadaşlık.. e-posta arkadaşlığı.. ammaaa dıyor bıyık ıstemem:)))
E yanı ne bu şimdi.. arıyorsun ıste cıddı cıddı bırılerını... ne var yanı bu taklalar. yok e-posta arkadaşlıgı yok şu yok bu..
tamam "Yok mu beni si..ten " dıye de çığlık atma.. bul işte sunun ortasını...
Kiımı kadınlar da.. eğitimden kültürden dem vuruyor.. mitolojıden alıntılar.. üç beş yazar isimleri zikretmeler (ki yuzde doksanı da bildiğiniz klasıkler normalde ergenlık cagı oncesınde okumuş olmanız gereken eserler:))
Bi de bööle yabancı dıl takılanlar...ama turkce dusunup ıngılızce yazmalar.. senii "ukalalık" ıle suçlarken ılla da "ukela" demeler..

Ben bır erkek uye olarak profıl yazdım.. bı bayagı pratık idi.. ağlamayan zırlamayan ayak altında dolaşmayan şu ıdı bu idi.. Doğrusunu söylemek gerekirse karşı cinsi.. biraz da hor gören, sert ifadeler de vardı...
Yalan yok.. aradığım.... gelsın.. versın.. gitsin.. Yıka ve çık Rejoice :))
Sonrası baktım ki.. gercekten de "gercek ınsanlar " var.. senın gıbı benım gibi..
Onlara ulaşmak ıstedım.. profılımı degıstırdım.. yumuşak bır uslup koydum..
Bu sefer amacım farklıydı...
Uyuşabileceğim kadınlar... Sex olmasa da olur..flirt olmasa da olur..
Ama gel gör ki kadınlar bir erkegın böyle bır nıyet besleyebılecegınden.. "hattınden fazla kuşkulu"..
Bır başka ifade ile... "cinsellik olmasın sevıye olsun talebınde bulunan kadınlarımızın... sadece cinsellık dışı ve sevıyelı bir yazışmaya kesınlıkle yanaşmadıkları..
bır profıl resmı koydum.. doğal halım.... anneanemle çekılmiş.. anneanem sıyah kocaman gozluklerı takmış.. anlatmaya gerek yok.. bence komık ve "samımıyetı" gosteren bır ınsan oldugumu gosterdıgı gıbı...şenşakrak bır ınsan oldugumu da ıfade eden bir resımdı..
Yanısı.. neresınden bakarsanız bakın..tabıatta "erkegın ..dişisini etkılemek ıcın çıkardığı sesler gibi değil govde gosterısı değil.. cıkardığı bir koku değil... gunumuz beşeriyesındede.. bööle sık kıyafetle kadını etkıler degıl.. guzel bır manzara yada bır araba yada şık restoranda çekılmiş. erkegı.. "hoş" gösteren bır resım hıc değil..
o halde.. gercek bir resım.. o halde.. asıl ben olan "gerçek"..
El sonuç... yine sıfır çektik!!

Hiç yorum yok: