3 Temmuz 2010 Cumartesi

Sabahın körü mü!!

Eee ne diyeyim ben şimdi..
Sanırım demem kereken.. "hepinize hayırlı sabahlar..cümleten" demem gerekir sanırım..
Netleştirelim efendim.... Bil cümle..topunuzun a.. koyayım..
Niye derseniz..
Bu blogta "izleyici" konumunda olanlar... Zaten yok diyeceğim..
İyi de ya "olmayaqnlar.... yada "olamayanlar."..
La nasıl olmamıyosun sen..
ne ki bu şimdi.. Soruyo mu nsaan.. Google hesabı.. soruyo mu saan "Yahoo hesanbı".. yada olmadı "twiter hesabı)..
Eee bakıyosaunuz kı.. yok bööle hesaplar..vınn.. kacıyosunuz...
samimi olarak söylüyorum... "amcıksınız siz"
Bu kadar mı tüketim toplumu olduk.. Bu kadar mı sadece "benim ,işim -click- hepğsi o kadar " mı olduk...
Eh iyi güzel..
Eee nee oldu.. Bil mukabele.. bende sövebiliyorum topunuza..
Bu mudur istediğniz.. La gram saygı etmez misiniz talep!!!!
Ehh iyi.. Ne farkeder ki. neticede yazacağımız mekan burası..
Amma.. velakin.. içimden geçen şudur... nedir.... "topunuzun ..aq..na:.koyayım:)).. nokta

Hiç yorum yok: