3 Temmuz 2010 Cumartesi

Pek Ala

Dedim ya.. Blog sayfam var..
Dedim ya bana destek olunuz..
Niye destek olunuz dedim.
Eğer izlewyici sayım ciddi bir rakamda olursa.. Ben de "ciddi" olurum demişmişmiştim..
Yoo arkadaş.. Millet.. tamam geliyor.. İzleyici olma aşamasına gelince.. soruyor ya. Google hesabın.. yahhoo hesabın.. olmadı twitter hesabın!!.. muhtemelen yok.. eh muhtemelen de uğraşmıyor.. uğraşmayınca.. bana izleyici olmuyor...
İyi tamam.. gelip okuyolar biliyorum:.
ee amcıklar.. gelindiğini.. okunduğunu bi de ben bilsem.. sana ona bi giren çıkan mı oluyor!!!
Lem bu kadar mı "tüketici" toplumsunuz..
Heba oluyorum be ya.. İki götü kıytırık blog sayfası sahipleri..isimleri nam salmış..
Benim neyim eksik... iyi de bi arkadan ittiren yok ki..
Olunuz veya olmayınız..
Ben zaten sizin için değil.. Kendimi tatmin etmek için yazıyorum..
Ama ben kendimşle baş başa kalırsam.. no disiplin..
amma olursanız destek.. ciddi söylüyorum.. hem mevcudiyetimin son damlasına kadar.. hemde sahıp olduğum kültürün son damlası.. artı birkimim artı..az bişi de araştırmacı ruhum..
bakınız..
gerçek samimi bir "yazar" ortaya çıkarılmasında vesile olabilirsiniz..
alla alla..
e am..ıklar.. lütfen "izleyici" olalaım.. mümkünse... "kaveden" adam toplayalım..
Ve bu mesaş.. sarhoş olmamam rağmen..hala .. langir lingir değil ise.. bu benim.. bu bloga.. ciddi maanda eğildiğime işaret değil midir...!!!
Bakınız.. daha cezaevi anılarımı yazıcam.. daha daha başka başka... "senin onun bunun yaşamadığı şeyleri yazıcam"
lem am..ıklar.. ittirsenize biraz arkadan!!!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

:))) yazımı okudum da... güldüm ya nedense:)))