1 Temmuz 2010 Perşembe

Sanal Alemdeki Arkadaşlık Siteleri Üzerine -2

Avrupada ıken.. Hollanda'da iken de de gırerdım datıng sıtelerıne..
Herkes ne istedıgını bılıyor.. Daha da önemlisi...bu arayışlarda en fazla neyi elde edebileceğini biliyor!!
Misal.... Sıradan bir ev hanımı...eğitim orta derece..evinde kedisi ile köpekleri ile evveliyatından kalma çocukları ile mazbut bir yaşantısı var.. Aradığı.. arada dışarı çıkalım. sinemaya gidelim.. belki beraber tatile gideriz..uyarsa sitişiriz uymazsa sen yoluna ben yoluma.. bu kadar basit işte..
Haa ciddi ilişki arayanlar da var... Oralardaki "ciddi ilişki arayanlar" ile bizim Bu Türkiye'lerdeki "ciddi ilişki arayanlar" arasında bile çok bariz mantalite farkı var..
Avrupadaki.. ben şu şuyum.. zevklerim şudur.. gelirim şudur..Arabam budur.. huyum budur suyum budur.. gayet net açık bir profilini sergiler.. Talepleri de kısa ve özdür.. yani o "kişi" biliyordur.. Ciddi bir işişki bina edilecekse.. her iki taraf da net olmalı..
Türkiye'dekiler öyle mi ya:))) Kısaca nasıl ifade etmeli bilemiyorum..."ARMUT PİŞ AĞZIMA DÜŞ" stratejisi.. Erkek yırtınacak. kadın da bekleyecek.. Elinde bir sürü alternatif olacak.. Sonra eleyecek . İmbikten süzülen kimse o hıyar adam.. ebesinin örekesini görecek..
Avrupada dating sitelerinde.. özellikle ciddi ilişki arayan kadınlar erkekler... Misal mesaj attın.. mail attın.. büyük ihtimalle sana geris cevap verirler.. Başlangıcta seninle konuşurlar.. Seni tanımaya çalışırlar.. Oldu oldu.. olmadı.. usulünce ilişki kesilir.. İşin adabı da budur ..
Başka türlü arkadaşlık arayanlar.. Bildiğin yar...ak arayanlar.... Samimi söylüyorum.. onlar bile saygı duyulası... Yine her zamanki gibi.. kıvırma yok.. Direk.. talep aynen belirtilir..hatta bazıları.."standartını" açık açık söyler.. Şu kadar santimden küçük olanlar rahatsız etmesin:)))

Yanisi ahali..:)))
bir karşılaştırmasını yaaprsam ben Türkiye ile Avrupalının sanal ortamdaki "arkadaşlık vesaire ilişkilerine..
Bilgisayara versem bütün dataları.. Elime gelecek çıktı bence şööle bişi olabilir..
"Avrupalı am..ıklar" bakır, teneke vesaire.. "türkiyedeki am..ıklar.. som altın:)))

Ve daha enteresanını söyleyeyim ben size:))))

Hiç yorum yok: