12 Ağustos 2010 Perşembe

Virane Esintiler -3

Şunu adam gibi anlat dercesiniz gibi :))) Ne harabesi.. Ne buluşması.. ne acelesi... ne için. Kiminle.. Senin evsiz barksız adamlarla işin ne..Dosdoğru anlatsana demi ama:)))
Yaw sabahın köründe dükkandayım. maksat vakit geçirmek. Uzatalım da uzatalım işte..:)) Eveet nerde kalmıştık...
Buluşma yerindeyim. Ramazana rağmen yarı çıplak bir halde boğucu sıcağı gram eksiltmeyen bir gölgeliğin sahibi büyük bir marketin önünde, görüş açımın oldukça geniş olmasını sağlayan otoparkın ön tarafındayım.
Huzursuzlandım... Eğer geliyor olsalardı çoktan gelmiş olmaları lazımdı. haberleşme imkanı da yok ki allasen. En iyisi bi 15 dakika daha beklemeli. Derken arkamdan birisi yanaştı...
- "ulan hem işini yaptırıcan hem de bize çin işkencesi mi çektiricen, olmaz ki ama böyle" solosu çıktı önden. Arkasından da vokalin devamı geldi..."Öldük mıstafam öldük. ter içinde kaldık, yorulduk öldük bittik"...
-"yaw nerden geliyosunuz siz ki" salvosu ile cevap verdim anında.......
"Taa ileri gitmişik... Sen bana Çınar market demedin mi yahu!? "
-Yahu ne çınar marketi.. kafayı mı yedin sen.. Gülgen market dedim ben sana. hadi gürgen olsa.. gülben olsa.. gülsen olsa bı benzerlik olsa neyse.. çınar da nerden çıktı yahu!!
- yaw sen bana çınar market dedin ama"
- yok be ya.. Çınar ne alaka...
!!!..
Köyden şehire inip de birbirlerini kaybeden iki arkadaşın birbirlerini bulma sevincini belli etmeme çabası efekti ile kerhen söylenmiş ve ucu gelmemiş bı kac cümle sonrası sakinleştik...
Vokal olanı.. "mustafam çok susadık.. Bi limon alıversen"
-"hah ne limonu!! napcan limonu!!
Öbürü taptı takviyesini arkadaşına "lem amcık Türkçe söylesene şuna adam gibi. ne limonu.. limonata desene sen"..
Bütün o uykusuzluğuma cacık halime rağmen bunların diyaloğu içten içe gülümsetti beni:))
"E hadi siz de gelin markete. İçerdekiklima serinletir"
"yok sen gir biz bekliyik cigaramız yanıyo"
Yine de daha moruk olanı daha yaşlı olanı aslında içimizde en dinç görüneni peşi sıra geldi benimle...içerde ben herhangi bir limonata ararken.. moruğun marka konusundaki seçiciliğine şaşmamak elde değil.. Ben bide su aldım. ne varsa su da var..."mıstafam pet bardak da alalım" dedi ihtiyar... diyemedim işte "lem amcık kibarlığın sırası mı şimdi.. göt göte yattığın adamla içicen.. bi sen dikiver kafaya bide o dikiversin kafaya..
Pet bardaklar taneyle satılmıyor. toptan satılıyor. Almadık bi daha (yaw niye alayım. geri kalanını kıçıma mı sokucam) Çıktık dışarı..
Buyur yak burdan. olmadık bi sıkıntı peydahlandı... Limonatamız var ama nasıl içiceez. ben zaten içmicem suyum var...şaşkın şaşkın duruyorlar.. "yaw benim gibi için bakın işte "dedim. ve bir pet şişeden ağıza değmeden nasıl su içildiğini gösterdim:)))
Bir nebze susuzluğumuz giderildi. yorgunluğumuz da geçti.. Sigaramızı da içtik.. e artık iş başına koyulalım..."E hadi artık gidin de halledin siz şu işi" dedim.. Dememle "olmaaz sende gelicen" demeleri bir oldu:)))

Hiç yorum yok: