12 Ağustos 2010 Perşembe

Virane Esintiler -2

Oy amnaa kodumun terlikleri. Lem halbuki en nefret ettiğim şeyler listesinin ilk onuna girer bu "parmak arası terlikler".. Koşamıyorum... Yürürsem de geç kalacağım... Yahu ne koşayım ne de yürüyeyim.. en iyisi dolmuşa bineyim.. Binmek için de beklemek lazım. Bu de şu demek...Sik gibi ulu orta güneşin altında beklemek demek. yok ki gölgelik namına bişi... hem gelicek mi bakalım dolmuş..... En iyisi yürümeli.. arada da koşmalı...
Kah koştum. kah yürüdüm. kah terliği çıkardım şortumun arksına istif edip çıplak taban yürüdüm...
Saat 9 gibi buluşacaktık. Ve de olası bir aksilik durumunda ne olur ne olmaz. Yolun sağından yürüyecektik..
Daha zaman var. Acele edersem yetişirim...
Buluşma noktasına tamıtamına yetiştim... Yalnız başıma bi ağrı girdi..Vay anasını güneş nasıl da etkiledi beni.Ayhan Işık'ın güneş altında kalıp da öldüğünü hiç bi zaman inandırıcı bulmamıştım. baksana yahu 15 dakika güneş altında kalmak bana böyle yaparsa Ayhan ışık'ı ne yapmaz. öldürür tabi..
Ramazan ayındayız.. Beynimin bir yarısı "ramazan ulan ayıp olur soyunma ve de sigara yakma" dese de.. Öbür yarısı "siterim ramazanını da mamazanını da. öldüm ulan. şakır şakır terlemişim. yoruldum da hem yak bir sigara" dedi.. ben ikincisini dinledim....
Sigarayı içerken düşündüm de bir yandan... bunlar "evlerinde yok". Eğer buluşacağımız yere gelmiş olsalar idi. O tempo ile onları yol üstünde yakalardım (yolun hep sağından yürüyeceğiz de demiştik üstelik)..
Bilemiyorum. tarihin en sıcak günleri.. uyuyamadılar o mezbelede ve Kışlıktan (virane) yazlığa (kumsala plaja) geçmiş olmasınlar... E o zaman ben güneşin altında yarrak gibi boşu boşuna mı acele ettim!!!
Ya da ekti mi beni bu amcıklar.. çark etmiş olmayasınlar!!!ehh ne demeli. bir insan ki götündeki kıllar ağardığı halde hala bir yeni yetme gibi kıçından konuşuyor ve de sözler veriyorsa.. Çivisi çıkmış bu dünyanın derim ben...
Bi 10 dakika bekledim buluşma yerinde... ne kadar gölge de olsa...What fayda..rResmen eriyorum ulan.. Acaba iki dakikalığına burnumun dibindeki eve gitsem bı suyun altına girsem sonra geri gelsem olur mu ki..İyide ya bu esnada bunlar gelirse ve de beni göremezse.. Tunç çağındayız mubarek.. yok ki telefonları... vardı aslında. birisi efes extra almak için sattı telefonunu..Diğeri de çaldırdı telefonunu:))
Ih ıh olmucak bu iş...Uykusuzluk bi yandan.. sıcak bi yandan... nedir ki bu eziyet durup dururken şimdi.. Ahh musco ahh. senin bi işinin tıkırında gittiği nerde görülmüş ki.!

Hiç yorum yok: