28 Haziran 2010 Pazartesi

Hamamböcekleri 6

Hamamböceklerini ciddiye almam.. Daha öncede bahsettiğim gibi.. Seyrettiğim bir dizide yaşlı bir kadfın hastanın kulağında hamamböceği bulması ile olmuştur...
Yine evveliyatında bahsettiğim üzere.. Önceleri bulup öldürmeyi severdim.. zamanla esprisi kaçınca işin.. Bırakmıştım öldürmeyi..
Velhasıl.. hamamböceği öyle bir hayvanat ki.. Ortada gerçekten "ciddi bir neden" olmadığı halde bunları seven.. sempati duyan bir ademoğlu var ise.. Anında bir kliniğe yatırmalı...
Normal olanı nedir.. Bulduğun an öldürmektir.. Normal olan nedir.. Bunların yaşam alanlarını kısmaktır.. Normal olan nedir.. Bunların barınma özellikle beslenme kanallarını yok etmektir...
Deddik..diyoruz.. dedim de..
Dedim demesine ama..
Sonrasında değişti benim bu hayvana bakış açım...
Ahh kim nasıl tahmin edebilirdi ki..
Diyeceğimi kısaltayım ben yine..
Yani yine "hülasa"
Devletin seni sike sike "sen gel hele bi otyur burda bir süreliğine dinlen" dediği tesislerde geçen bir kac aysonrası neticesi ile değişen psikolojik durumumdan mıdır bu sempatı beslemem hamamböceklerine..
Yoksa.. yoksa.. Psıkolojimin aslında gayet sağlıklı olması ama.. "dört duvar" arasındaki mecburi süreci doldurma sırasındaki "banallık" mı dıyelık "bıkkınlık" mı dıyelım.. "renksizlik" mi diyelim.. "alternatifsizlik" mi diyelim..
Ne dersek diyelim bilader..
Diyeceğim şudur.
Göt kadar bir koğuşumuz vardı.. Koğuş sakinlerinin de hemen hepsinin arızalı halleri vardı...
Bıkkınlık geliyor.. bunaltı geliyor.. Milletin yattığı saatte ayakta olmak istiyorsun.. bi sessizlik istiyoprsun.. "Bi beni bana bırakın amına koyiim" diyosun...
Bi sabah.. "Benim hamamböceğini" gördüm...
Ehh dışardakiler kadar besili değil.. Desem ki.. o da solmuş sararmış bizim gibi.. cukk oturucak tanımlama..
Ben hamamböceğini gördüm.. ama hamamböceği de beni gördü...
Ohannes.. o ne amına koyiim.. Hamamböceği üzerime üzerime geliyor...
Eee hani hamamböceği kaçardı böyle durumlarda..
éhaaa" dedim.. Demek ki.. cezaevinin hamamı da "psikopat" olurmuş dedim..
Bilemem. belkide "kör" bir hamamböceğidir.. Sanmam ya. bunların anteni çok duyarlıymış..
Neyse.. aha hayatımda bişiler kımıldadı. aha hayatımda bir "değişiklik" oldu..
Sıcak ekmeği ben almıştım.. Sayıma da var daha.. açtım tvyi.. oturdum. sıcak ekmeğin burnunu kopardım aldım elime . hem t5v seyredıyorum hem de yiyorum (nedensiz bir sevinle üstelik ha)
Tabii.. ekürimi de unutmadım.. ona da ekmeğin kırıntısını.. oturduğum sandalyenın dibine koydum... Gerçi eski psıkopat havası ile üstüme gelmeeyi artık bırakmıştı..
Yanaştı usul usul..
o da zevklşe (belki de neşeyle) ekemk kırıntısı ile meşguliyete vrdi kendisini... arada bir antenleri de bı bayağı dık yukarı kaldırıyordu.. Bilemiyorum.. belki o da benim gibi.. hem yiyordu hemde tvde ne var dıyordu (içindeki o belırsız sevinçle)....
Koğuş olarak karar aldık..Ve de öldürmedik hamamböceğini...
Taa ki bunlar çoğalana kadar amına koyiim....:)))

Hiç yorum yok: