24 Haziran 2010 Perşembe

Hamamböcekleri -3

Ondan sonra uzun bi zaman .. hamamböceklerini ne duydum.. ne de muhatap oldum.
Taa ki... üniversite yıllarıma kadar.
Aslında o ilişki de biraz geçici idi..
Misal taşındık mı yeni bir daireye..
tabiki öğrenci olmanın gereği.. pislik gırla... hamam böceklerinin olması vede evdekı her üyenin.. diğerinin bunbları temizleme işini üstleneceğini düşünme yanıulsaması.. ehh başlarda.. varlıklarını belli ediyorlardı..
Enteresandır.. bir süre sonra bunlar kayboluyorlardı.. Hiç bir ilaçlama gerek kalmadan..
Şimdi düşünüyorum da.. ne idi bunun mantıklı açıklaması..
şudur.
lem öğrenciyiz a.q.. nasıl öğrenciyiz.. içymeey zıçyala odaklı öğrenciyiz..
la nerde yiyecek artığı.. olsa zaten biz yeriz..
Anladım yani.. hamamböcekleri.. açlıktan bizi terk ediyordu.. neyse çok da skime ya hoş..
ben sonraki aşamaya gelicem

Hiç yorum yok: