24 Haziran 2010 Perşembe

Hamamböcekleri -4

Yıllar yıllar geçti (aslında abartığım kadar geçmedi)..
Neyse..
Benim amı götü iyicesinden dağıttığım yıllar.. (Iayrıntıya girmeyelim)
Alkol tamamı ile hayatımda etkili..
alkol bu.. içiyorsun içiyorsun.. ya seni sızdırır.. yada onu bunu şun u yaptırır yada.. "yat aşşa" dedirtir"
bu sızma önceleri.. efendicer yatmalar öncesi..
şunu belırteyım öncelikle..
Bilader.. bi kere karanlıkta terk başıma yatamam bu bir.... uygun ve musaıt bır yatakta tek başıma yatamam bu iki.. (lem kac yıl otelcılık yaptım.. bi kere efendıce bır odaya gıdıp yatmışlığım yoktur)
hulasa..
içince.. amı götü kaybedince.. ben yere kapaklanırım.. ister toprak olsun.. ister beton.. ister banyo fayansı..
Ki bi yerdede normaldir alklık bir ınsan icin..
Derken...
bılader.. bazen de amı götü dağıtmıyorsun maalesef o kadar alkol sonrası..
Ciğerler sıcak.. tabiki soğuğu ararasın:.. ama sızmazsın.. bakarsın tv'de ne var..
derken .. tv seyrediyorum..tercihim CNBCE...
hanı var ya şu hastane mastane sağlık uzerıne bı dızı.. İlk yardım bölümü..
Hrala gürele.
Bı kocakarı.. kulağından şıkayetci.. su idi bu idi.
Umulmadık bi şekılde.. sonuc şudur.. Kocakarının kulağında bır adet hamamböceği...!!
vay amına koyiim.. la nasıl kulakta hamamböceği.. Benim bildiğim.. hamamböcekleri..ışığı gördün mü.. insanı gördün mü.. hareketi gördün mü kacar..
Ööle bilirdim..
de.. değilmi,ş..
vay amına koyiim..
"vahiy" gibi de sen ona.. yada istersen.. sarhoş hasaslığı de.. Bi daha "idrak yerınde" iken gelişigüzel yerde yatarsam .sitsinler beni dedim.. (zom değil isem yatmadım da netekim)..
Bakınız.. bu deneyim.. hamamböcekleri ıile olan ilişkimde aslında bir "nirengi" noktasıdır..
Zira bana elleşmeyen düşmanla işim olmaz mantalitesine sahip bir birey idim...
Derken derken..
... bla bla.. daha daha başka hamamböceği tecrübem de oldu tabiki.. ama onları es geciyorum..
Zıra yazıyı enteresan kılmam için daha daha da enteresan bişiler yazmam gerek ki.. yazın ıj akışı olsun:))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

len Allahın Çorumlusu sana bi ara iddiaaaa oynamayı öğreteyim...:))))