11 Kasım 2009 Çarşamba

Efendim Merhabalar

Yaz bitti
Kış Geldi..
Bış zmaan az idi.. Boş zmaan çok oldu.
Boş zmaanı değerlendirmeli
Boş zamanı yazarak da değerlendirmeli....

Kart mı kart bir amatör yazmayısever olarak.. elbette ki kaşarlı da bir forum katılımcısıyımdır..
Forum gitti. Site gitti.
Ayazda kaldım.
ha bu burun kıvırdığım "blogger" mı ne karın ağrısıysa... zike zike sever oldum....
aslında vardı bı blog sayfam..
yoğun istek üzerine açmıştım..
Bir iki yazdım.. unuttum gitti..
Eşşek kadar adam olduk artık.
Adam gibi bir ciddiyetle.. bir sorumlulukla.
Bari bu açtığım blogun ömrünü uzatayım..
Azimliyim de ha..
hava serin..
Önsezgiler.. hadi kalk çoş.. iç zıç diyo..
ınsan önsezilerini dinlemeli..
Dinlemeye gidiyorum.
Du la du..
önce bu blogu bı sık kullananlara eklıyeyım.. şifremı de bı yerlere yazayım..
tamam.. ben gittim.. siz de siktirin..
bak hala burda mısınız!!!

PS.. ulan bu yazıyı yazarken sanırım biraz megolaman olduğumun farkına vardım... Beni boşayan garının kulakları çınlasın.. Sık sık söylerdi bunu:)))

2 yorum:

LoveisBlessed dedi ki...

dayi istersen bloglarimizda karwilikli atiwalim

LoveisBlessed dedi ki...

bu arada canim skilmadi sadece tercih meselesi bilirsin ve birde tarzini sevdim,bana cok uzak ama her zaman tuttugum bir stil