16 Kasım 2009 Pazartesi

Bu Nasıl Bakirelik loo

Bu Nasıl Bakirelik
3 Tane hıyar evdeyiz...İş güç düzen kurmaya.. sezona geç kaldık..Hep evdeyiz.. Bişi yaptığımız yok...Bi barmen arkadaşımız var.. benim de eski eleman..Eşşoleşek.. barda karıları kaldırıyo. dolduruyo eve.. başımıza bırakıyo....Gerçi şikayetçi değiliz..Neyse bilindik.. turist-macera anılarından anlatmıcam...bir hafa civarı hergün bizim eve takılan 2 kızdan bi tanesi...Güya benim payıma düşen idi.. Latvia ki yada litvanyalı. hah oralardan bi yerden.. ama in gilterede yaşıyor.. anlaşabiliyoruz yani..Kız da bi tuhaflık var.. Hisettim..Yannış anlamayın...Vericek karıyı da vermicek karıyı da bilirim..Hal tavır davranışları...vermemesine yönelik değil kesinlikle.. haa.. saniyesinde vericek bir profil de çizmiyor o başka..olsun.. netice kaçınılmaz .. vericek bi şekilde...yediriyoruz içiriyoruz...Fazla da içmiyor... daha doğrusu içemiyor.. 1-2 kadeh.. hoop kız uçuyo... sızıyo.. saniyesınde nerdeyse anında kıvrılıyo..Lem alla alla.. uyuyan birisine ne yapabilirsin.. bide sana güvenmiş gelmiş.. zapık da değiliz ya.E naçar kalıyoruz.. üstüne örtüyoruz bişi bırakıyoruz kendi haline..Bu bir değil iki değil...boşa kürek sallamamalı.. ben boşverdim bile..Öbür arkadaş... o ümidini kaybetmiyor.. Hala ilgi hala alaka...Bigun.. bı akşam bi gece diyeyim işte...arkadaş bunu oteline bıraktı..Arabada ne konuştularsa artık...İnsanlar sırı sever.. sırı taşımak söylemekten daha zordur..Ama tabi ben elbette şüpheyle yaklaştım anlattıkalrına arkadaşın..sittir lan beni mi yiyosun..-yok valla-sen bi daha anlat bakalım.... maksat o analtırken bir hatasını yakalamak....- kız bakireymiş.. ama diyo bana söz yarın akşam kendimi sanan hazırlıcam diyo...yine bi siktir çektim..- lem nasıl bakireolur.. sabah akşam cocuguna bakıyorum ya..- tşırınga ile enjeklte etmişler...-!!!-ee alla alla.. cocugu nasıl doğurur.. kıcından doguracak halı yok ya.. yine gıder bakireliği- yok la.. sezaryenle doğurmuş..-!!!-yani bunu kocası hiç mi zikmemiş..- kocası ibneymiş.işte aile nesli sürmesi için falan filan....... daha gerisini dinlemedim....inanmalı mı.. inanamamalı mı!?!lem dedim.. kız 25 yaşında.. bu yaşına kadar nasıl yarrak yememiş alla alla..-ben de sordum (tabi o daha kibar bi şekilde sormuştur)-işe güce vermiş kendisini.. bir ilişkiye ayıracak zamanı olmamışmış.... bak burasına inanmadım..du bakalım yarın gece vericek mi acaba.. bana da merak sardı loo..o gece geldi... kız içti..yine sızdı.. yine üstünü kapattık.. arkadaş da yattı..ben de yattım..- o sabahtan kalkmış.. gidiyormuş.. gitmiş de netekim.. akaşama dooru uyandık ki.. kız çoktaan ıngıltereye varmış bile.. arıyo cepten..ya işte bööle bööle..virginia mary ayakları ile.. yedi mangalları içti içkileri.. sonra da bırak vermeyi... göstermeden gitti

Hiç yorum yok: