29 Kasım 2010 Pazartesi

Aslında Bu gece

Bu gece.. niyetim.. beni uzaktan tanıyanlara yönelik bir info di..
İdi de... daha öncelik bir durum oluştu.
, Öncelik olan durum şu...
Bir genç.. harala gürele beni sevmiş.. bana güvenmiş.. şu bu der iken.. zamanla. bi yerde benim asistanım gibydi.. öyle ki.. her bokumun şifresini de vermişim..
malum ya içiyorum zıçıyorum...
bu yıllarca devam etti sanırım..
derken bigün... yani bugün.. yanı bu akşam.. yanı bu gece...
çoğunlugun dediği.. abi merhaba.. yok yani extra bı enteresanlık...
bana bişibişiler sordu. aslında doğal idi bu..
iyi de bendeki hasasiyetlik had safhasında...
Ama nasıl desem.. bilemiyorum işte.. bi şekilde anladım ki.. beni sorgular durumda..
belkide sorgulama nedenlerı haklı da olabilir ha!! iyi de.. yaw nasıl desem............ ters geldi işte..
halbuki n seviğim en güvendiğim hatta bir gençlik idi. (geri halada güvenirim)
ama yınede bi şekilde sorguluyot işte seni....
sorgulayabili tamam.. ama
güvenilirli konusunda var mı kardeşim soru işareti?!!
sanırım bunu da sorabilir..
ama niyeyse.. bu soruların sorulmaması hatta ve hatta sorgulanmaması
.. ve belkide tamamı ıle guvenılmesı ıle ilgili olabılır..
velhasıl..
bu genc kardeşimiz.. okyanusları aştı ama derede boğuldu!!
ve de.. yanlış yaptı..
benım aslında şu anki yazmam gereken mesaj yada yazı konusu..tee geçmiş zamanın falan da fılan da mevzusu iken .. ehh işte..taktım kafayı...
Bilemiyorum.. eskisi gibi .. yok tahammulum artık..

Hiç yorum yok: